Kompanija Nike je osnovana 1964. godine kao Blue Ribbon Sport od strane Billa Bowermana i Phila Knighta, a službeno je postao Nike Inc 1978. godine. Cilj kompanije Nike je nastaviti ostavštinu za inovativno razmišljanje, u vidu razvijanja proizvoda koji će pomoći sportašima na svim razinama sposobnosti da dosegnu svoj potencijal, stvaranja poslovnih mogućnosti kojima se Nike razlikuje od konkurencije ili osigurati vrijednost za dioničare.

Bowerman i tadašnji trkač Phila Knight sa Sveučilišta u Oregonu u suradnji sa zaposlenicima razvili su kompaniju koja je postala Nike iz US-based distributer za globalno tržište sportske obuće, odjeće i opreme koja je bez premca u svijetu. Nike je osnovao i snažan brand portfolio s nekoliko podružnica u stopostotnom vlasništvu, uključujući Cole Haan, Converse Inc, Hurley International LLC, Nike Golf i Umbro Ltd.

Nike Sportswear predstavlja liniju proizvoda čiji korijeni dolaze iz strasti tvrtke za sportom, u kojem je u isto vrijeme obrađen i oplemenjen simbolični dizajn s novim tehnologijama. Kroz gotovo četiri desetljeća utemeljene sportske povijesti, Nike Sportswear nastoji povezati izvorni buntovnički duh korijena Nikea kreirajući nove izazovne produkte, dizajnirati atletske inovacije do ekstrema, integrirati izvorni dizajn s novim tehnologijama te stvarati najbolje proizvode za današnje potrebe.