Nerijetko ljudi u želji za boljim izgledom testiraju niz radikalnih dijeta i super ‘posebne’ treninge sa ‘super brzim’ rezultatima. Nakon mjesec-dva provođenja takvog režima, koji i pokaže određene rezultate, svi se naposlijetku suoče sa povratkom starih navika kao i sa povratkom starih/novih kila (tzv. jo-jo efekt).

Ono što svi treneri, po mome skromnom mišljenju, trebaju naučiti svoje vježbače je promjena životnog stila, a ne kratkotrajna rješenja, jer nisu dugoročno održiva.

Upravo je to ono što najčešće govorim svojim klijentima i svima onima koji me pitaju kako ja uspijem cijelu godinu biti “na režimu”… stvar je u tome što ja nisam na režimu, trening je moj životni stil!
Kad vježbam radim sve ono sto volim i što me veseli. Volim trčati, volim biti vani u prirodi, družit se s ljudima, pa svoje treninge najčešće radim vani, na atletskim stazama, trkačkim rutama i street workout parkovima.

Umjesto da s prijateljima dogovaram kave, dogovaram treninge. I uživam u tome, pa onda to ni ne doživljavam kao obavezu. Punim baterije takvim treninzima. I baš zato uspijem odraditi po 5 treninga dnevno.
Pa onda mogu i jesti što god želim i izgledati ovako kako izgledam bez izgladnjivanja (što je isto iznenađenje za većinu ljudi koji me pitaju kakva mi je prehrana, a ja im kažem da dnevno pojedem pol kile napolitanki i popijem 2L mlijeka )

Savjetujem isto to i svima vama, ne da napolitanki , već da zdravim navikama i da one postanu vas životni stil. Nemojte se povoditi za brzim i kratkotrajnim rješenjima, jer nisu dugoročno održiva.

Ubacite u svoj plan treninga ono što volite (npr. trčanje, boks, ples…), družite se s prijateljima i djecom uz aktivnost, a ne uz tv, i jedite zdravo (što ne znači da se izgladnjujete).

Ako ćete svoje tijelo ‘tesati’ na taj način, you too will just do it!

tekst: Petar Bruno Basić