Danas sam vam pripremio moje dvije omiljene bodyweight vježbe koje definitivno zaslužuju biti spomenute više nego ostale. Radi se o zgibovima i dipovima.
Počnimo od zgibova, vježbe koja je zaslužna za vaša krila 🙂

Ne samo da razvijaju mišiće leđa, već su jako dobri za razvoj ruku i ramena te trupa.
Postoje razne varijacije hvata koje toplo preporučam da isprobate, ali oni najosnovniji su sa nadhvatom širim od širine ramena.

Na sljedeće 3 slike možete vidjeti izvedbu zgiba nadhvatom.
petar bruno basic jpg 2

Iz drugog kuta može se vidjeti kako laktovi idu prema van, u stranu i tako aktiviramo više mišiće leđa.
petar bruno basic jpg 3

Početnici koji imaju problema sa prvim zgibom mogu pokušati negativne zgibove. Radi se o vježbi u kojoj skočimo tako da nam je brada iznad šipke i pokušavamo što sporije spuštati se u poziciju gdje su nam ruke opružene do kraja.

Sljedeća vježba su dipovi ili propadanja. To je vježba za mišiće prsa i ruku (tricepsa). Kako samo ime vježbe kaže, tijelo nam propada i dižemo ga natrag u početnu poziciju. U ovoj vježbi je bitno što manje se uvijati u leđima i spuštati se dovoljno nisko. Do razine gdje nam je nadlaktica i podlaktica pod 90 stupnjeva. Izvedbu propadanja možete vidjeti na sljedećim slikama:
petar bruno basic jpg

Ove dvije vježbe će pomoći u cjelokupnom treningu ne samo kod početnika nego i kod najnaprednijih vježbača. Tijelo kada nauči podizati svoju težinu i kontrolirati pokret, u bilo kojem sportu kao npr. hrvanju ili nogometu, biti će puno čvršće. Potrudite se izvoditi ove vježbe što češće, postoje razni parkovi gdje se može improvizirati i napraviti odličan trening sa težinom svoga tijela, za razvoj one sirove snage, ne treba vam nikakav uteg.

by Petar Bruno Basić