Reklamacije i pisani prigovori
Top-sport.hr će vam pomoći pri utvrđivanju materijalnog nedostatka.
Proizvod spakirajte u ambalažu koja je pogodna za transport (predlažemo vam da koristite transportno pakiranje u kojem ste primili paket, jer je prilagođeno za povrat proizvoda).
Za sve informacije kontaktirajte nas putem mail adrese info@top-sport.hr
Kako funkcionira postupak reklamacije?
Nakon primitka artikla i popunjenog obrasca za reklamaciju, artikl ćemo predati na pregled ovlaštenom sudskom vještaku. Trgovac mora odgovoriti kupcu na zahtjev u vezi s postojanjem nedostatka na robi ili nepravilnosti u pružanju usluge pisanim putem najkasnije u roku od 15 dana od primitka.
Odluka sudskog vještaka konačna je i najviša je instanca odlučivanja u slučaju potvrđivanja ili odbijanja reklamacije.
U slučaju opravdane reklamacije ponudit ćemo vam nekoliko mogućnosti za otklanjanje materijalnog nedostatka (popravak, zamjena ili povrat kupovine). Pravo na povrat plaćenog iznosa kupnje u slučaju utvrđivanja materijalnih nedostataka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Bit ćete obaviješteni ako reklamacija bude odbijena. Trgovac kupcu šalje obavijest o vraćanju proizvoda iz postupka te ga poziva da preuzme proizvod.
Sukladno stavku 1, članka 422 Zakona o obveznim odnosima: Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka 2 godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje Top-sport.hr mora čuvati tako zapisnike kao artikle 2 godine od datuma zaprimanja prigovora.
Ako je vaša pošiljka nepotpuna, obratite nam se. Pišite nam na info@top-sport.hr .